Produsele achizitionate la distanta se pot returna conform O.G. 130/2000. Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile lucratoare de la primirea produsului.

Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind aceasi firma de curierat cu care s-a facut expedierea. SILVER LUST va inapoia contravaloarea comenzii in cel mult 30 zile calendaristice de la data primirii produselor returnate. Suma inapoiata, cat si conditiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, semne de purtare, lipsa etichetelor si a ambalajelor originale. Nu se accepta colete cu ramburs sau a caror plata de transport nu a fost efectuata de catre expeditor.

In cazul in care a fost trimis un produs diferit  fata de cel comandat, cu alte specificatii (marime diferita, culoare diferita etc.) sau cu defect, taxele de transport vor fi suportate de Vanzator.

Vanzatorul va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce Cumparatorul a returnat produsul cumparat initial.

Returnarea banilor se va face intr-un cont bancar transmis de catre client printr-un email la adresa contact@silver-lust.ro

„Clienti” sau „consumatori” sunt doar persoanele fizice. Clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice.

Clientul este responsabil pentru deteriorarea sau pierderea produsului in urma transportului de schimb sau returnare de produse catre SILVER LUST.

Cumparatorul are dreptul sa opteze o singura data pentru returnarea sau inlocuirea unui produs. Renuntarea la cumparare in mod repetat va fi considerata abuz iar Vanzatorul are dreptul sa blocheze cu efect imediat, temporar sau permanent, accesul la contul implicat in abuz.