Livrarea produselor comandate de Cumparator se va face la adresa specificata de catre acesta la momentul lansarii comenzii. Orice modificare a adresei/modalitatii de livrare specificate initial se poate realiza prin informarea expresa a Silver Lust (prin e-mail transmis la adresa contact@silver-lust.ro in maxim 24 ore de la momentul plasarii comenzii).

Livrarea la adresa specificata de catre Cumparator se va face prin intermediul firmei de curierat rapid Fan Courier, intre orele 09:00-17:00, in zilele lucratoare. Reprezentantul firmei de curierat va incerca sa contacteze telefonic cumparatorul in prealabil. In cazul in care coletul nu poate fi livrat, personalul firmei de curierat va lasa o instiintare, dupa care va incerca sa efectueze livrarea din nou. Vom oferi intotdeauna curierilor toate informatiile primite de la dumneavoastra in legatura cu adresa specificata pentru livrare si orice alte mentiuni facute in momentul plasarii comenzii, insa nu putem verifica daca acestea sunt intotdeauna luate in considerare.

In cazul in care si a doua tentativa de livrare esueaza din motive neimputabile noua, vom incerca sa gasim un loc sigur unde sa depozitam temporar coletul. De la aceasta data aveti la dispozitie maxim 15 zile calendaristice pentru a solicita o noua livrare, al carei cost va fi integral suportat de catre dumneavoastra, conform politicii de preturi a Fan Courier. Daca livrarea nu va fi solicitata sau nu va putea fi realizata nici in decursul celor 15 zile calendaristice, vom califica refuzul de preluare a lui drept o intentie a dumneavoastra de anulare a contractului, care va fi considerat ca fiind reziliat, avansul achitat urmand a fi retinut de catre Silver Lust cu titlu de despagubire.

Livrarile se onoreaza oriunde pe teritoriul Romaniei, in termen de 3 zile lucratoare de la plasarea cu succes a comenzii, la adresa specificata de dumneavoastra. Tariful fix este de 20 de lei pentru un colet, iar toate comenzile cu valoare de peste 300 de lei beneficiaza de transport gratuit.

Sub rezerva dispozitiilor art. 3, privind disponibilitatea produselor, vom depune toate eforturile pentru procesarea comenzii dumneavoastra pana la data specificata in confirmarea de livrare. Cu toate acestea, pot aparea intarzieri generate  de evenimente neprevazute.

In cazul aparitiei unei situatii de natura a afecta termenul de livrare comunicat initial, va vom informa cu privire la aceasta situatie si va vom oferi optiunea de a mentine comanda cu o noua data de livrare sau de a anula comanda, concomitent cu rambursarea intregii sume platite.